Vilken solvĂ€der 🌞

2019-02-28 @ 10:50:18
Vilka dagar vi haft med sol som skiner sĂ„ gött 🌞 igĂ„r efter jag hĂ€mtade barnen i skolan Ă„kte vi direkt till Domino som Ă€r en frisörsalong enbart för killar. Arvid Ă€lskar hur dom klipper honom & han blev sĂ„ fin i sin nya frisyr. Dessutom Ă€r killarna dĂ€r sĂ„ trevliga & roliga. 
 
Efter klippning gick vi & köpte Ärets första glass ute. Satt pÄ en bÀnk & vi njöt av solen. 
 
 
 
Just nu vill jag ocksĂ„ att tiden ska gĂ„ fort. Jag orkar inte vara gravid & dessutom vill vi trĂ€ffa lillebror vĂ€ldigt snart ♡ Idag bestĂ€llde jag lite nya klĂ€der till lillebror. Tror t.om Mathias kommer tycka om dom ♡ 
 
Mindre om 1 mĂ„nad sĂ„ ska vi till KSS för extra kontroll & prata med lĂ€kare angĂ„ende om kejsarsnitt mm. De kommer bli spĂ€nnande & dessutom ska vi till mvc pĂ„ mĂ„ndag, fĂ„ mĂ€ta lite & hoppas pĂ„ att fĂ„ lyssna pĂ„ lillen ❀ 
 
Nu ska jag ta lite kaffe & lillebror sparkar massa i magen just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0