Äntligen klart ✔ , Arvids kalas

2018-08-05 @ 21:10:00
Ja, äntligen är köket klart ✔
Jag ÄLSKAR vårt nya kök. Längtar att få laga riktigt mat där. Vi ska bara fixa fläkten så den blir bra ♡ 
 
 
Idag har vi haft släktkalas för vår Arvid. Han fyllde 6 år förra veckan & idag tog vi en kalas för honom. Vi ska ha en barnkalas för honom i september tänkte vi :)
 
 
Vår fina Arvid 🧡
 
Nu tar vi det lugnt nere i gillestugan där de är kallt & skönt. Barnen kollar på repris från sommarlov, Mathias tar en fotbad & jag bloggar lite via mobilen :) 
Imon börjar Mathias att jobba igen medan barnen &Jag har en extra dag imon. På tisdag börjar jag jobba igen & barnen på fritids. Nu så börjar Arvid också på fritids tillsammans med Majken 💑 kommer bli så skönt att lämna dom på samma ställe.
 
Fixa det sista nu ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0