Planerar vår drömkök

2017-10-30 @ 20:22:59
Nu ser man verkligen framemot typ till Mars nästa månad för då ska vi börja med vår renovering av kök & badrum uppe ;) Barnen kommer få vara med & planera badrummet där uppe då de är där dom är mest på då de är på deras övervåning. Planera lite med färger, ideer mm ;) kommer bli kanon.
 
Köket har min fina man gjort redan på IKEAs hemsida, han har typ gjort 4-5 olika alternativ som vi kan ha. Vi har inte precis en stor kök utan en liten. Då vi vill gärna ha förvaring mm. Tror att vi har hittat en lösning men man kan fortfarande leka lite hur vi kan ha det, men IKEA kök blir det. Jag har förälskad mig redan i en kök där & de gör dessutom Mathias också. Vårt kök kommer bli så fin sen när allt blir klart. 
 
 
Mina barn, för dessa två gör jag allt för. Majken & Arvid, vad jag älskar er. Nu vill jag fixa deras sovrum. Majken vill möblera om helt i hennes rum. Mathias ska hjälpa henne med detta & Arvid vill ha en skrivbord. Nu vill jag ge honom ett skrivbord. Han ÄLSKAR att måla & pyssla, nu j*vlar ska han få ett av mamma ;) 
 
Nu ska jag mysa innan Mathias kommer hem, Precis lagt barnen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0