Mellomys

2019-02-17 @ 11:09:16
Igår var det mello MYS. Majken fick en burk med räkor av sin Mormor & Morfar när hon fyllde år (Hon älskar räkor 🦐), så vi köpte en burk extra räkor igår. De kan jag säga er, tur att vi gjorde det. En burk till 4 personer räckte inte. Vi köpte rostebröd, svart kaviar, citronmajonäs, lite alkohol fri cider & lite gott till Melodifestivalen. Barnen var så glada att få äntligen räkor till Melodifestivalen. Vi hade blandade känslor när de gäller artisterna som skulle gå vidare eller inte. 
 
 
Idag var innebandy träning igen för Arvid. Han tycker att innebandy är så rolig & få träffa sina vänner. När killarna kom hem från träningen så blev de en snabb ombyte & så nu är hela familjen utan jag i ishallen för att åka skridskor. Nästa gång ska jag följa med & kolla, ha lite mysfika med oss ♡ 
 
Idag blir de plock Hemma. Mathias tvättade massa av kläder på jobbet igår. Lillebror behöver inte ha kläder sen. Här blir de massa av ärvda kläder som han kan ha från sin syster & bror ♡ 
 
Nu ska jag dricka klart min kaffe & sen blir de plock här hemma med kläder, kök & allt som måste skötas ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0